(Torres) 18 Eylül iddaa tahminleri

18.09.2012 20:20

105 Cha BLACKBURN - BARNSLEY: Blackburn sezona iyi başlangıç yaptılar ve düştükleri ligden hemen çıkmak istediklerini gösterdiler.Formda Blackburn'un bu maçı ilk yarıdan bitireceğini düşünüyorum... 1/1

110 Cha WATFORD - BRIGHTON: Üst üste kötü sonuçlar alan Watford,büyük yatırımlar yapan Brighton'u konuk ediyor.3 maçtır içerde dışarda kazanan Brighton bugünde zor olsa kazanacağını düşünüyorum. Ms 2

112 EN1 CARLISLE - CREWE: Ligde en fazla gol atıp yiyen takımlarım mücadelesinde uzatmadan maçın üst olacağını düşünüyorum. 1,65 den üst oranını beğenmeyenler 7+ deneyebilir süpriz çıkacağını düşünüyorum.

115 EN1 MILTON KEYNES DONS - NOTTS COUNTY: Formda 2 takımın mücadelesinde Milton 1 adım öne çıkıyor.Daha sahalarında gol yemediler.Notts ise 4 maçtır kaybetmiyor.Bu maçın 2-3 gol aralığında kalacağını düşünüyorum.

121 EN1 STEVENAGE - WALSALL: Eşit güçler arasındaki bu mücadelede eşitliğin bozulmayacağını düşünüyorum.Aralarında oynadığı 2 maçtada eşitlik bozulmamış.Ms 0

122 EN1 TRANMERE - BURY: Bu maçı fazla uzatmadan direk ms 1 diyorum.Oranı arttırmak isteyenler 1/1 yada H1 deneyebilir.

124 EN2 ALDERSHOT - BARNET: Aldershot deplasmanda gol atmamış Barneti ağırlıyor.Bu maçın Aldershot'ın kesin üstünlüğüyle geçeceğini düşünüyorum. Ms 1

129 EN2 EXETER - WYCOMBE: Exeter formsuz Wycombe yi ağırlıyor.Gayet iyi form yakalamış Exeter 'in maçı kazanacağını düşünüyorum.Ms 1

EN2 ROTHERHAM - ROCHDALE: Ev sahibi, ligin en iyi iç saha takımı.Rotherham United'ın zorlanmayacağı türden bir maç. Ev sahibi galibiyeti ideal seçim.Ms 1

136 CHL DORTMUND - AJAX: Dortmund Westfalen de müthiş seyirci desteği ile bu maçı rahat kazanacağını düşünüyorum. H1

139 CHL MONTPELLIER - ARSENAL: Formsuz Montpellier,Haftasonu 6 gol atmış Arsenal'ı ağırlıyor.Bu kadar formdayken Arsenal'i tercih etmek gerek,1,85 orandan kaçırmamak gerek

Geri