PVAA'dan yılın röportajı!

09.11.2012 00:19

Geçen gün işe gitmek için her sabah olduğu gibi evden çıkarken yılın röportajına imza atacağımı düşünmemiştim...

Efendim bilenler bilir. İstanbulda Kabataş'tan kalkan Aksaray ve Zeytinburnundan geçerek Bağcılar'a giden tramvayda, karşılıklı koltuklardan birine cam kenarına oturdum. Henüz birkaç durak geçmiştik ki tramvayın diğer tarafında karşı çaprazımda oturan (Lakersman)'i gördüm. Karşılıklı selamlaştık. Tramvay kalabalıktı. Konuşamadık. Konuşsabilsek yılın röportajı olacaktı. Güncel maçlardan, tutan kuponlardan bahsedecektik. Ama kısmet bir dahaki sefere.

Bu anı ölümsüzleştirmek için fotoğraf çekmeliyim dedim. Ama ortam kalabalıktı ve toplumun tepkisinden çekindiğim için telefonu insanlara doğru değil de haliç'in manzarasına doğru çevirdim. İşte O dakikalarda çektiğim yarum yumalak fotoğrafı ve (Lakersman)'in son 3 günde tutturduğu iki kuponu paylaşayım....

 

sevgiyle kalın

(okocha)

 

 

Geri