(okocha)

24.03.2012 21:06

Alexin şık golüyle biten devrenin ardında klasik  Fenerbahçe klasiği.... "Madem öndeyiz... e biz bunu koruyalım" dediler ve mümkün olduğunca yaslandılar. İkinci yarı Fenerde en beğendim isimler üst direk, arka direk ve TOPU İLERİ TAŞIYABİLEN TEK İSİM ALEX DE SOUZA... yakın direği ise hiç beğenmedim.. hiç bi aktivitesini görmedim... Sağda Orhan Şam biraz kıpırdandı ama adam sonuçta sağ açık değil...

Benim esas takıldığım ise... Abi bu takım hiç mi korner çalışmıyor? Alex'in kornerde topu atacağı 2 bilemedin 3 nokta var.. Bu geec 4-5 tane kornerde Alex'in gönderdiği yerin 5-6 metre yakınında Fenerbahçeli oyuncu yoktu....

Fenerbahçe kazandı, İY/MS 1/1 oldu ama ilerleyen zamanlar için iç açıcı bir tablo çizemedi Fenerbahçe bana... özellikle de gelecek senelerde bu futbol dehası giderse ne yapacak bu takım? şimdiden Brezilya'dan Alex'in gençliğini getirip altyapıya yerleştirmesi lazım yöneticilerin.

Geri