(Lakersman) 18 Eylül iddaa tahminleri

18.09.2012 20:18

20:20 - 103 - Brommapojkarna-Hammarby : Ev sahibi takım lig üçüncüsü ve kendi evindeki 11 maçta 10 galibiyeti bulunuyor. Kendisinden bir alt sırada bulunan ama puan farkı çok olan Hammarby karşısında 1.75 orandan ev sahibi kaçmaz. MS 1

21:45 - 105 - Blackburn-Barnsley : Lig lideri olan Blackburn Rovers'ın bu lige yakışmadığını düşünüyorum. Çok kolay olmasa bile Barnsley'i mağlup edeceği kanaatindeyim. Oran pek cazip olmasa da kuponlara eklenmeli. MS 1

21:45 - 136 - Dortmund-Ajax : Westfalen uzun bir aradan sonra Şampiyonlar Ligi arenasında boy gösterecek. Sadece bu bile Dortmund'un maçı kazanacağının bir sebebi olacaktır. İddaa da birçok nedeni göz önüne alarak 1.30 gibi düşük bir oran vermiş. İsteyen 1.30'u kullanarak MS 1 oynar, isteyen oranı yükseltmek için H1 tercihini seçer.

21:45 - 139 - Montpellier-Arsenal : Lige kötü başlayan son Fransa Ligi şampiyonu Montpellier'in, Van Persie gittikten sonra tamamen takım kimliğine bürünen Arsenal karşısında şansı olduğunu düşünmüyorum. Deplasmanda da olsa MS 2

21:45 - 141 - PSG-D.Kiev : Transfere en çok parayı harcayıp yavaş yavaş meyvelerini alacak olan PSG'nin, Shakhtar'ın gölgesinde kalan Dinamo Kiev'i evine puansız yollacağını düşünüyorum. MS1

21:45 - 145 - M.City-Zenit : Deplasmanda da olsa bu iki takımın düellosunda Manchester City'i Zenit'in bir adım önünde görüyorum. Tercihim 1

122 - 122 - Tranmere-Bury : Lig lideri Tranmere, lig 22.si Bury karşısında kendi evinde puan kaybetmez. 1.45lik oranıyla banko 1.

 

Geri