(Torres) Grup tahminleri

07.06.2012 23:15

A Grubu:Polonya ev sahibi avantajını iyi kullanıp bu gruptan lider çıkacağını düşünüyorum.2. lik için Rusya kaliteli oyuncuları ile avantajlı durumda.Yunanistan ve Çek Cumhuriyeti nin bu takımlara rakip olmayacağını düşünüyorum.

B Grubu:Disiplinin diğer adı olan Almanya bu grubun ve bence turnuva nın favorisi.Hücüm futbolu oynamaktan keyif alan Hollanda bu gruptan 2. olarak çıkar ve yarı finalde bize final gibi maç izlettirirler.Portekiz de Ronaldo Nani gibi yetenekler olsada takım olamadıkları için istenen futbolu oynayamıyorlar.Ölüm grubunun en zayıf takımı Danimarka için birşey söylemeye gerek yok

C Grubu:Bu grupta fazla yorum yapmak istemiyorum.İspanya ve İtalya el ele bir üst tura çıkarlar.Hırvatistan ve İrlanda onlara rakip olamaz.

D Grubu:Bir diğer ev sahibi Ukrayna nın bulunduğu bu grupta benim favorim yeni yapılanmaya giden Fransa.Fakat çok yakın sonuçların alınacağını tahmin ettiğim bu grupta süpriz olması muhtemel.Zorlansa da İngiltere nin 2. olacağını.Eğer ters bir durumda bu gruptan ev sahibinin çıkacağını düşünüyorum.

 

Geri