(okocha) 13.06.2012 tahminleri

13.06.2012 13:26

Danimarka - Portekiz: Bana göre her sonuca açık bir maç. Danimarka'dan turnuva öncesi kimse birşey beklemiyordu ama Hollanda galibiyeti gruptaki dengeleri alt-üst etti. Danimarka'nın sıkı savunması ile en azından 1 puan alması bana süpriz olmaz. Ama bir yandan da futbolun gerçekleri var. Portekiz çok disiplinli bir takım olmamakla birlikte 7 numaralı bir oyuncuları var. Cristiano Ronaldo. Bizim Hamit, Nuri ve Mesut'un takım arkadaşı. Adam gününde olursa rakip tanımadan takımına maç kazandırabiliyor. O nedenle taraf bahsi bana hiç çekici gelmiyor.

 

Almanya - Hollanda: Portakallar eve erken dönmemek için bu maçtan MUTLAKA puan çıkartmak zorunda. Bu maçta alacakları bir malubiyet, onlar için turnuvanın sonu olacak. Hollandalılar hücum futbolunu seven millettir ve bu zorunluluktan dolayı ilk dakikadan itibaren gol aramak zorunda kalacaklar. Bence burada rakibin Almanya olduğuna bakmadan bunu yapacaklar ve bence bu da Almanların işine gelecek. Almanlar futbolda disiplin ve istikrarın sembolü oldukları gerçeğini bir de Hollandalılara gösterecektir diye düşünüyorum. Hatta Hollandalılar yenik duruma düştüklerinde dahi saldırmaya devam edeceklerdir diye düşünüyorum ve bunu da Almanlar affetmez. Bu nedenle Handikaplı Almanya galibiyeti veya İY/MS 2/2 öneriyorum. AYRICA HATIRLATMAKTA FAYDA VAR. İDDAA'DA BU MAÇ MBS 1 olarak açılmış durumda.

Almanya galibiyeti: 2.00     Handikaplı Almanya galibiyeti: 4.00        İY/MS 2/2: 3.45

Geri