(okocha) 22 Kasım iddaa tahminleri

22.11.2012 14:08

501 Anzhi Makhachkala – Udinese: Anzhi’de Diarra oynamayacak ama evinde son maçında Liverpool’u devirdikten sonra bu yıl Avrupa’da kayıp olan ve son maçında kendi evinde Young Boys’a kaybeden Udinese’yi rahat geçeceklerini düşünüyorum. Genelde Anzhi gol yiyen bir ekip. KG var denenebilir. Benim öncelikli tercihim İY/MS 1/1 (2.10).

502 Neftchi Bakü – Partizan Belgrad: Zorlu bir maç. Maç sonucu için tercih yapması zor. Ama ben bu maçtan İY 0 bekliyorum (2.00)

503 Rubin Kazan – Inter: Grubu garantilediği için Inter birçok oyuncusunu Rusya’ya götürmedi. Şöyle diyebiliriz; Inter’in Rusya’ya sakalık, ceza veya rotasyon nedeniyle götürmediği oyuncuları ile bir takım kursak Avrupa’nın herhangi bir liginde kafaya oynar. O nedenle bu maçta Rubin galibiyeti (1.90) veya Beraberlik  (3.20) denenebilir. Rubin Kazan’ın yenilmezliği ise 1.19 oran veriyor.

510 Metalist – Bayer Leverkusen: İki takım da gruptan çıkmayı garantiledi. 10’ar puanlı ekipten Leverkusen averajla lider. Fakat Alman temsilci de aynı Inter’in yaptığı gibi birçok önemli oyunucusunu rotasyon gereği Ukrayna’ya götürmedi. Bu maçta Metalist’in işi ilk yarıdan bitireceğini tahmin ediyorum (İY/MS 1/1 3,35).  

512 Rosenborg – Rapid Wien: İki takımın da grupta hiçbir iddiası kalmadı. Rosenborg galibiyeti bekliyorum. Oran arttırmak için iki takımın da önemsemeyeceği bu maçta handikaplı Rosenborg denenir diye düşünüyorum. (H1 2.80)

513 Sparta Prag – Lyon: Lyon grup liderliğini %95 garantilemiş bir ekip. Bafetimbi Gomis gibi birçok önemli silahını Çek Cumhuriyeti’ne götürmediler. Ben bu maçı Lyon’un alt skorda tutacağını tahmin ediyorum (ALT 1.70)

522 Atletico Madrid – Hapoel Tel Aviv: Atletico Arda ve Falcao gibi iki önemli ismini ve diğer bazı oyuncularını 18 kişilik kadroya almadı. Buna rağmen doğal sonuç Atletico galibiyetidir. Ama hem handikaplı galibiyetin hem de 1/1’in oranlarının tatmin edici olmaması nedeniyle Atletico’nun gol yemeyeceğini düşünerek 1.65’ten KG YOK öneriyorum.

524 Mönchengladbach – AEL: AEL, Kadıköy’de ilk yarıyı yenik kapattıktan sonra turnuvada motivasyonunu kaybetti. Rahat bir Mönchengladbach galibiyeti bekliyorum. (İY/MS 1/1 1.50).

526 Marsilya – Fenerbahçe: Marsilya’da iki önemli isim Gignac ve Valbuena sakatlık nedeniyle kadroda yer almayacak. Bu da Marsilya’nın hücum gücünün önemli ölçüde azalacağı anlamını taşıyor. Fenerbahçe’de ise akıllıca bir şekilde Bienvenu kadroya alınmadı. Motive bir Fenerbahçe’nin burada yenilmeyeceğini düşünüyorum. Ben ilk yarı beraberliği ve Fenerbahçe galibiyeti bekliyorum. (İY/MS X/2      8,25).

 

 Herkese bol şans....

 

  

Geri