(okocha) 14-16 Aralık 2012 tahminleri

14.12.2012 12:00

 

14 Aralık 2012 Cuma

19:00

101 Aue – Energie Cottbus: Cottbus yenilmez (Ç X2 1,30) banko kuponlarda mutlaka yer almalı.

103 Sandhausen – Köln: karşılıklı goller bekliyorum. (KG VAR 1.50)

20:00

104 Eskişehir – Bursaspor: Bir çılgınlık yapıp iki üstçü takımın maçında alt skor bekliyorum (ALT 1.75).

21:00

105 Twente – Heracles: 1.85’ten handikaplı Twente galibiyeti bekliyorum.

21:30

106 Bayern Munich – Mönchengladbach: Bu sene Avrupa’da Fenerbahçe ile eşleştiğinden dolayı bu takımın adını defalarca yaztık ve sayfalarımızda yer verdik. Yazması da, okuması da zor. Umarım yönetim oturur bir karar  alır ve bu takımın adını değiştirip kısa bir şey yaparlar. Neyse konumuza dönelim. Gelene geçene handikap yapan B. Münich kendi evinde bu seriye bir yenisini ekler diye düşünüyorum. 1.40’tan Handikaplı Bayern benim tercihim.

21:45

127 Livorno – Ternana: Geçen hafta gergin sıkıntılı ve yorucu bir maç oynayan Ternana, 2 önemli eksiği ile Livorno karşısında tutunamaz. Oranları gözden geçirdiğimizde 1.50’den Livorno galibiyet gelir fakat 2.65’ten Handikaplı Livorno biraz sıkıntı yaratabilir. Ama yine de iyi seçenek.

22.15

107 Setubal – Porto: 2008’den beri aralarında oynadıkları son 10 maçın 8’inde Porto handikap yapmış. Kalan 2 maçta ise Porto tek farkta kalmış. 1.90’dan handikap Porto.

 

 

15 Aralık Cumartesi

13:30

144 Bayrampaşa – Eyüpspor: Eyüpspor yenilmezliği 1.21 oranıyla banko kuponlarda yer almalı.

14:30

150 Hull City – Huddersfield: Kazanmaktan başka bir çaresi olmayan Hull City, iddiasız fakat zorlu Huddersfield’ı konuk ediyor. Hull City kazanır (1,60) fakat ben sürpriz kuponlarda 3.50 oranıyla Handikaplı beraberliğin denenebileceğini düşünüyorum.

15:00

161 Stutgart Kickers – Heidenheim: Heidenheim yenilmez (1.33).

16:00

165 Juve Stabia – Cesena: 4 maçtır kazanamayan ve zirveden uzaklaşmaya başlayan Juve Stabia artık kazansın! (1.55). Önerebileceğim bir diğer seçenek ise 1.70’ten KG VAR.

171 Mersin İdman Yurdu – Akhisar Belediye: Mersin’e güveniyorum. Handikaplı Mersin (3.30) diyorum.

16:30

176 Mainz – Stutgart: İki takımın da defansında ve orta sahasında önemli eksikler ve cezalılar var. Ben KG VAR bekliyorum (1.40).

 17:00

181 Manchester United – Sunderland: ManU toparlandı. Son aldıkları City galibiyeti onları zirvede yalnız bıraktı. Bu hafta taraftarlarıyla bu galibiyeti kutlarlar. Handikap olur mu bilemem ama İY/MS 1/1 ile oranı aynı olduğu için siz iddaa severlere erken sevinç yaşayabilmeniz açısından İY 1 (1.35) yazmanızı önerebilirim.

185 Birmingham – Crystal Palace: Birmingham alt sıralarda yer almasına rağmen evinde Middlesbrough ve Hull City gibi güçlü rakipleri zorladı. Karşılıklı goller ve ÜST sonuçlarla bitti bu maçlar. Yine ligin zirvesinden bir rakibi ağırlıyorlar. Ben bu maçta TG 4-6 önereceğim (2.45).

191 Cardiff – Peterborough: İngiltere Championship’te lider ile 24.’nün maçı. Handikaplı Cardiff (1.75) öneriyorum.

193 Middlesbrough – Wolves: Kırmızı-beyazlılar sarı-kırmızılıları yener. (MS 1: 1.80).

199 MK Dons – Hartlepool: İngiltere 1. Ligde üst lige çıkabilme ateşiyle yanıp tutuşan MK Dons, artık ümidini yitiren ve son sıraya farklı şekilde demir atan Hartlepool’u evire çevire yener (H1: 1.80).

17:15

241 Ofi – Asteras Tripolis: İki takım da genelde alt skorlara imza atıyorlar. Beraberlik ihtimali 2.90 ile göze çarpıyor. TG 0-1 ise 2.40 oranı ile gayet cazip duruyor.

19:00

250 SB Elazığspor – Gaziantepspor: Antep’te önemli eksik ve cezalılar var. Yılmaz Vural’ın getirdiği sinerjiyle Elazığ kazanabilir. Bunu yaparlarsa ben hiç şaşırmam. (MS 1 2.05).

251 Gençlerbirliği – Beşiktaş: Gençlerbirliği BJK’nin belalısı. Muhtemelen buz gibi bir Ankara gecesinde oynanacak maça BJK Fernandes ve onun yokluğunda boşluğunu doldurmaya çalışan Oğuzhan’dan yoksun çıkacak. 2.70’den Gençlerbirliği galibiyeti denenebilir. Kanatları da çalışmayan BJK’nin orta sahasındaki bu boşluğu değerlendirebilecek isimler var Gençlerde.

21:45

278 Lazio – Inter: Serie A’da 4. Lazio, 2. Inter’i konuk ediyor. Muhtemelen gergin geçecek bu maçta TG 2-3 (1.75) öneriyorum.

 

 

16 Aralık 2012 Pazar

12:30

302 Corinthians – Chelsea: Dünya Kulüpler Kupası finalinde, Chelsea 90 dakikada işi bitirir ve 2007’den beri süren Avrupa takımlarının kupayı kazanma serisini sürdürür. (MS 2 1.60).

13:00

306 Samsunspor – Gaziantep Bld.: Samsunsporda büyük sıkıntılar var. Hafta içi birkaç oyuncuyla yollar ayrıldı. Sıkıntılı döneminde mağlup olmaları beklenir. Fakat Gaziantep Bld.’de önemli cezalılar var. 3.00’dan beraberlik öncelikli olmak üzere 2.95’ten deplasman galibiyeti denenebilir.

13:30

316 Körfez Futbol – Tokatspor: Tokatspor galibiyete yakın taraf (MS 2: 165).

325 Sancaktepe Bld. – Arsinspor: Sancaktepe zorlu fikstürü geride bıraktı. Kendi evinde galibiyet serisine yeniden başlayacaktır. (MS 1: 1.50).

16:00

347 Orduspor – Antalyaspor: Ordu’nun sezon başındaki ateşi söndü. Antalyaspor ise moralli. Böyle galibiyetlerden sonra kayıplar yaşanabilir fakat ben bu sefer bunu beklemiyorum. Ordu’nun önemli eksikleri var çünkü. 2.45’ten Antalya galibiyeti öneriyorum.

16:30

350 Hoffenheim – Dortmund: İki takım da puan kaybı durumunda çok şey kaybedecek. Dortmund kadro avantajıyla handikap yapar. (MS H2: 2.05).

20:00

370 Galatasaray Fenerbahçe: Hakem müdahalesi olmazsa ben Fenerbahçe galibiyeti bekliyorum. Şimdi diyeceksiniz ki “okocha senin rengin belli, ondan öyle diyorsun”. Yo hayır! Fenerbahçe bu zorluktaki maçları kazanabildi bu sezon. Bu oran dizisinde galibiyetleri oldu. Galatasaray’ın da moral bozukluğu olacaktır illaki. Fenerbahçe Arena’yı sever ve buradan galibiyetle ayrılabilir diye düşünüyorum. Oran arttırmak için öncelikli tercihim İY/MS X2 (6.75). İY/MS 2/2 5.75 ve sürpriz olarak (ki bu daha önce gerçekleşti) İY/MS 1/2 (28.00) önerilebilir. Ama bu maçlar Türkiye’de en iyi oyuncuların toplandığı kadroların maçları. O nedenle inşallah her iki takım lehine de bariz hakem hataları yapılmaz ve seyirci de uslu durur. Güzel bir maç olması dileğiyle.

22:00

373 Paris St. Germain – Lyon: Paris daha ağır basan taraf. Ama İbrahimovic şüpheli. O nedenle maç saatini bekleyip ona göre karar vermek daha sağlıklı.

374 Barcelona – Atl. Madrid: Aralarında 159 maç yapmışlar. Galibiyet sayıları 72-51. En son geçen sene 26 Şubat 2012’de karşılaşmışlar ve Madrid’de Katalanlar 2-1 kazanmış. Barça bu maçı da kazanırsa zirvede tamamen yalnız kalacak. Barça sakatlıkları azalttı toparlamaya başladı. Atletico’da ise özellikle Falcao formda. Barcelona galibiyeti doğal olarak olası sonuç. La Liga’da 15 maçta 14 galibiyet 1 beraberlikle gidiyorlar. Ben Atletico’nun zorlamasını bekliyorum. 1.50’den KG VAR öncelikli tercihim. Maç sonucu için ise 3.75’ten Handikaplı Beraberlik öneriyorum.  

 

  

 Herkese bol şans.

     

 

 

 

 

Geri