(Torres) 15 Eylül 2012 tahminleri

15.09.2012 15:42

221 BAYERN MÜNİH - MAINZ

2 senedir şampiyonluğa hasret Bayern bu sene işleri en başından beri sıkı tutuyor.2 maçta 9 gol atıp 1 gol yemeleri bunun göstergesi.Alianz arenada oynayacakları bu maçta da farka gideceklerini düşünüyorum.1,40 oranıyla H1 günün bankoları arasında...

222 DORTMUND - LEVERKUSEN

Son şampiyon evinde Leverkusen'i ağırlıyor.İyi kadrolarına rağmen Marco Reus gibi geleceğin yıldızını alarak dahada güçlendiler.Evlerinde sürekli kapalı gişe oynadıkları stadta taraftarlarının yardımıyla maçı kazanacaklarını düşünüyorum. 1,35 den banko kuponlara eklenmeli... Oran yükseltmek isteyenler H1 yada 1/1 i deneyebilir.

233 MANCHESTER UTD - WIGAN

Taraftarlarını bir türlü mutlu edemeyen Manchester düşler tiyatrosunda Wiganı ağırlıyor.Milli maçlar arasında iyice kaynaşan takım Wiganı farklı bir şekilde yenecektir.H1 1,55

234 QPR - CHELSEA

Bu sene başından beri oynadığı futbolu beğendiğim Chelsea, en fazla transfer yapan takımlardan QPR deplasmanına gidiyor.Daha takım olgusuna oluşamayan QPR ilk yarı dirense bile 2 yarı Chelsea nin gol yada golleri bulacağını düşünüyorum. 2 1,65

235 STOKE - MANCHESTER CITY

3 maçta 3 beraberlik alan Stoke geçen senenin şampiyonunu ağırlıyor.City Stoke citye ilk mağlubiyetini tattırıp, Real Madrid maçını düşünmeye başlar.2 1,60

330 GREUTHER FURTH - SCHALKE

Başarısız sonuçlar sonunda yeniden yapılanmaya başlayan Schalke, tarhinde ilk defa Bundesliga ya çıkan Furth e konuk oluyor.Bu sene Şampiyonluk yarışında olduğunu göstermek isteyen Schalke zorlansada Furth ü geçeceğini düşünüyorum.2 1,70

333 AJAX - WAALWIJK

Geçen senenin şampiyonu sezonada 4 maçta 15 gol atarak başladı.Amsterdam Arena da baskılı oyunlarıyla waalwijk i rahat geçeceklerini düşünüyorum.H1 1,40

362 MILAN - ATALANTA

Milan ligde mali kriz yaşayıp, lige - puan ile başlayan Atalanta yı konuk ediyor.Milan kötü durumda olsa da mali kriz yaşayan Atalanta yı rahat geçeceğini düşünüyorum. 1 1,30 ... oran yükseltmek isteyenler H1 yada 1/1 deneyebilir.

369 SEVILLA - REAL MADRID

Lige kötü başlayan Real Madrid bu maçı kazanarak çıkışa geçmeyi düşünüyor.Aralarında oynadıkları son 3 maçta Real Madrid 15 gol attı.Bu maçı da kazanacaklarını düşünüyorum.2 1,40 bu maçta riske girip 7+ süprizi denenebilir...

Geri