(okocha) Hollanda - Danimarka

10.06.2012 02:04

Bu sezon, bariz bir favorinin bulunduğu, o favorinin maç boyu saldırdığı, favori olmayan tarafın kendi sahasına hapsolup (yalnız çoğu maçta çok iyi savunma yapıp) 1-2 kontratakla gol aradığı ve bulduğu, ve hatta galip geldiği bir çok maç izledik. Hatta hiç beklemediğimiz şekilde, yok abi onlar dev bir kadroya sahip dediğimiz Fenerbahçe, Chelsea ve hatta Real Madrid bunu yaptı bu sene.

belki de bu kendini bilmek!

Danimarka dozu düşük olmakla birlikte, o kadar iyi savunma yapmadı o kadar iyi kontratak da yapmadı ama bu sefer Hollandalı futbolcular da beceriksizdi.

Özünde yukarıda bahsettiğim maçlar gibi geçmekle birlikte, benim şöyle bir yorumum olacak.

Futbolda herşeyin idmanını yapabilirsiniz. kornerin, serbest vuruşun, alan savunmasının hatta ve hatta taç atışının bile idmanını yapabilirsiniz ama şans idmanı yapamazsınız. Hollanda milli takımında ileri uçta oynayan isimlere bakıyoruz. Hangisi Türkiye ligindeki X bir takımda olsa ilk onbiri onun etrafında kurarız. kaldı ki yedek oyuncularını transfer ettik daha geçen hafta!

Ama bu maçtaki şutlarına bakınca o oyuncuları hiç tanımamış ilk kez gören biri "bu adam bank asyada yedek bile olamaz" düşüncesine kapılabilir. Hollanda hala benim yarı final için favorilerimden ve ben bu Danimarka maçındaki başarısızlıklarını biraz şanssızlığa bağlıyorum. Bunun yanında Danimarkanın özellikle 70. dakikadan sonraki savunma direncini de alkışlıyorum.

Geri