Böyle patlatırlar adamı!

01.03.2013 11:07

İddaa'da rekor

Geçen haftasonu oynanan 4 maçta İY/MS tahminlerinde başarılı olan İzmirli bir bahissever 900.000 TL'nin üzerinde ikramiye kazandı. Hatta iddaa'nın ikramiye kısıtlaması nedeniyle 2 ayrı günde 2 TL'lik iki kupon halinde oynadığı kuponda kazandı bu ikramiyeyi.

Oynadığı tahminler:

Deportivo la coruna - Real Madrid - Tahmin: İY/MS.:1/2 Oran: 22

Barcelona - Sevilla - Tahmin: İY/MS: 2/1 Oran 22

Fenerbahçe - Kasımpaşa - Tahmin: İY/MS.: 2/1 Oran: 22

Galatasaray - Orduspor - Tahmin: İY/MS: 2/1 Oran: 22

Editör'ün yorumu

Oynadığı tahminler maçlar öncesi çok beklenen skorlar değildi. Örneğin Real Madrid'in Deportivoyu deplasmanda dağıtacağını bekliyordum ben. Mourinho'nun Ronaldo ve Özil gibi as futbolcularını dinlendirmesi, Deportivo'nun ligde kalabilmek için hırslı mücadelesi ile birleşince ilk yarı Deportivo Real'i ezdi. Üstüste 3 net pozisyon buldular ve Ancak 3.'de golü bulabildirler. İlk yarı bitene kadar geçen 15 dakikalık sürede de en az 3 tane daha net pozisyonu harcadılar. Deportivo bunların en az birini gole çevirebilseydi Real en fazla beraberliğe taşıyabilirdi maçı diye düşünüyorum.

Ondan sadece saatler sonra Barcelona ilk yarıyı şok bir şekilde Nou Camp'ta yenik kapadı ve maçı 2. yarı çevirdi.

Ertesi akşam Fenerbahçe maça henüz 1. dakikadaki şok bir penaltı ile başladı. Ben açıkçası maçı izlerken bu maç biter böyle diyordum. Tamam Fernebahçe 2. yarı biraz kıpırdandı. Çok net olmasa da pozisyonlar aradı. Ama ikinci yarı Sow'u da sahaya sürerek doğru formasyonuna geçmesi etkili oldu bunda. Ama maçı bana göre çok da gerçekçi olmayan bir penaltı ile çevirebildiler. Bundan daha gerçekçi penaltı pozisyonları vardı ve bence hakem bunun etkisi altında kaldı. 

Galatasaray'ın ise 2-0'dan çevirmesi bana göre tam bir süprizdi. Ama Hector Kuper klasiği... Finalleri yapamıyor bu adamın takımları.....

Sözümüz iddaa'ya

Son sözümüz ise iddaa'ya... Hep bizi tek maçta yatırıp ellerini ovuşturarak paralarımızı alıyorsun....

Arada 2-3 haneli ikramiyelerle bizi sistemden soğutmadan paramızı almaya devam ediyorsun....

Tabii ki kazandığın paranın yanında bu hiç bişey değil... AMA BÖYLE PATLATIRLAR ADAMI :)

 

 

Herkese bol şans...

 

(OKOCHA)

Geri